Jak nasadit Koronaviru KORUNU? 5 tipů pro zvýšení Vaší imunity

 

Koronavir Covid-19, to je oč tu běží. Každý den nás média zaplavují spoustou informací na toto téma.

O šíření strachu a paniky však v tomto článku nepůjde. My se zaměříme na to, jak předcházet Koronaviru a jak mu nasadit KORUNU tím, že zvýšíte a vyburcujete na maximum Vaši imunitu. Rozjedete obranyschopnost svého těla na plné obrátky.

Pro úvodní upřesnění ještě nějaká data. Tento článek je psán dne 9.3.2020, k dnešnímu dni je situace taková:

Kdy se tento virus poprvé objevil?

Na konci roku 2019 v Číně. Epicentrum nákazy – město Wu-chan. Z tohoto města se nemoc začala šířit i do ostatních zemí. Odborníci spojují první případy s tržištěm Chua-nan, které se nachází v epicentru nákazy.

Obyvatelé zde nakupovali mořské plody, drůbež a jiná volně žijící divoká zvířata. Právě z divokých zvířat se virus přenesl na člověka a následně kapénkovou cestou se začal koronavirus šířit z člověka na člověka.

Kdy se objevil první případ v České republice?

1.března 2020 – bylo to u lidí, kteří pobývali v rizikových oblastech na severu Itálie. K dnešnímu dni tj. 9.3.2020 jsou statistiky takové: 7 potvrzených případů v Praze, 3 případy v Děčíně a 2 případy v Ústí nad Labem. Celkem tedy 12 potvrzených případů a několik set lidí zůstává v karanténě.

Dost bylo statistik . My jdeme na OBRANYSCHOPNOST VAŠEHO TĚLA!

Sdílím zde 5 tipů, které Vaše tělo podpoří a zbaví strachu. Vy budete totiž připraveni! Tak hurá do čtení a následné realizace!

1.TIP

Omezte příjem bílého cukru do svého těla

Trocha teorie na začátek

 

Pokud bojujete s nemocí – ať už je to chřipka nebo jiné virové, či bakteriální onemocnění. Nejhorší, co můžete udělat je dopovat a zásobovat svoje tělo sladkostmi. Čím vyšší je totiž hladina cukru v potravinách, tím hůře se budete cítit. Příliš mnoho cukrů působí škodlivě na imunitní systém a může působit zánětlivě. Bakterie mají sladké rády a mohou se tak snadněji množit. Více o tom jsem se rozepsala v ebooku ,který si můžete zdarma stáhnout pod tímto odkazem. 

Co je cukr?

Cukr je jedním ze sacharidů, patřících mezi jednoduché sacharidy. Je vyráběn z cukrové řepy nebo z cukrové třtiny.

Cukr nám škodí zejména, pokud je ho nadbytek. Nedostatek jednoduchých cukrů můžeme pociťovat po fyzickém výkonu nebo při hladovění a různých dietách.

Co tedy používat místo cukru? Čím nahradit? 

Pokud máte potřebu, využijte jiné zdravé možnosti, kde se bílému cukru vyhnete obloukem.

1/ Můžete si doma udělat kokosové raw raffaello, které si vezmete do práce nebo dáte dětem na cestu do školy. Zapojte děti a udělejte si krásné odpoledne :-).

2/ Udělejte si domácí raw čokoládu, z které bude Vaše tělo čerpat energii.

3/ Využijte nejlépe bio ovoce – např. hrušky, jablka, grepy, pomeranče.

4/ Nahraďte sladký zákusek např. odšťavněnou šťávou z pomeranče – získáte ihned velkou dávku vitamínu C, který je tolik potřebný pro Vaše tělo v tomto období.

Pamatujte: BÍLÝ CUKR = JED, KTERÝ BY MĚL BÝT VYDÁVÁN NA LÉKAŘSKÝ PŘEDPIS. 

2.TIP

Starejte se o svůj střevní mikrobiom – FERMENTUJTE

80% naší imunity sídlí v našem střevě. Znáte fermentaci? U nás doma je na denním pořádku.

Co je to fermentace?

Kvašení, nakládání, konzervování – to je, oč tu běží. Je to šetrný způsob konzervace, kde šetříme naše životní prostředí a i naše finance. A jaký je bonus? Silná neprůstřelná imunita Vašeho těla!

Fermentování přispívá ke zdravé střevní flóře, odolnější imunitě, lepšímu trávení. Tak proč to nezkusit? Je to jednoduché, levné a kreativní.

Zde je mini výčet, co můžete udělat proto, abyste podpořili Váš mikrobiom.

Sdílím zde své tipy a příklady:

Co dělám doma já?

1/ Doma si peču kváskový chléb. Kvásek jsem si před lety vyrobila sama, dala mu jméno Liběna, podle dne, kdy jsem si jej vyrobila a od té doby jej používám. Kváskový chléb je u nás na denním pořádku. Z kvásku se dají udělat i houstičky, pizzy, buchty a jiné skvělé pochutiny.

 

2/ Vyrábím si domácí rostlinný jogurt např. z kokosu, kešu, semínek atd. O rostlinném jogurtování a výrobě jsem psala například zde.

3/ Děláme si pickles. Je to jednoduché, levné a kreativní. 

4/ Není rok, kdy bychom si neudělali 30 kg zimní zásobu domácího kvašeného zelí, jen tak docílíte osídlení důležitých bakterií ve Vašem střevě. Na zelí v pytlíčku z obchodu zapomeňte a už vůbec né tepelně upravené.

5/ Používáme tiby krystaly na výrobu fermentované limonády. Děti jí u nás daly název – šampáňo a od té doby se všichni, kdo nás navštíví ptají, zda holdujeme alkoholu? 🙂

6/ Používám kefírové houbičky na výrobu lahodných kefírů.

7/ Děláme si kombuchový čaj.

Zde je pár příkladů, které pro Vás mohou být inspirací. Existuje samozřejmě spousta dalšího, co děláme doma, ale to by bylo na samostatný článek, či online kurz. 

Můj dotaz k Vám nyní zní: Používáte a využíváte alespoň něco z fermentace výše uvedených? Napište mi do komentáře, a nebo se ptejte, co Vás z tohoto téma zajímá. Ráda odpovím. 

3.TIP 

Jezte zeleně

JEČMEN, CHLORELLA, SPIRULINA A ZELENÉ SMOOTHIE z divokých bylin. 

To jsou moji čtyři každodenní pomocníci, bez kterých se neobejdu a neudělám krok. Od té doby, co jsem je zařadila do svého jídelníčku, tak i když kolem mě řádí viry, bacily, rýmy, chřipky a další onemocnění, u mě nemají šanci!

Zelené smoothie

O zeleném smooothie  jsem sepsala 2 ebooky. Zde Vám přikládám odkazy, abyste mohli čerpat cenné informace, které jsou potřebné. První ebook 7 tajných receptů na smoothie pro energii a detox si můžete stáhnout zde.

V druhém ebooku, který najdete zde na tomto odkazu jdu více do hloubky, sdílím zde důležité postupy, které je nutné dodržet, čeho se vyvarovat, aby Vaše tělo získalo minerály, vitamíny, enzymy a stopové prvky, které potřebuje.

Není totiž smoothie jako smoothie. Spousta lidí dělá chyby a nezíská to, co by bylo potřeba.

Bonusem tohoto ebooku je několik videí s praktickými ukázky!:-)

I já jsem před lety hledala, pátrala po informacích a mohu říci, že zařazením smoothie do svých snídaní a běžného života jsem nastartovala a posílila svoji imunitu o několik příček!

Zelené nápoje, smoothie misky jsou bomby plné živin. Když přidáte do svého smoothie divoké byliny, obohatí Vaše tělo důležitými minerály, vitamíny, enzymy a stopovými prvky a získáte NABUŠENÉ TĚLO.

CHLORELLA, SPIRULINA

Chlorella = jednobuněčná sladkovodní mikrořasa. Ze všech živých organismů obsahuje nejvíce chlorofylu, rostlinného barviva.

Spirulina = sinice, má modrou barvu :-). Je úžasnou potravinou, která v sobě obsahuje látku zvanou fykocyanin. Obsahuje i další vitamíny – A, B1,B2,B6,E,K. Dodává nám stopové minerály, živiny, enzymy.

Každý den se u nás chroupou tyto zelenáče. Chlorofyl pomáhá vyvádět z těla těžké toxické kovy. Působí – antioxidativně, protizánětlivě, snižuje hladinu krevního cukru, podporuje trávení, působí antimikrobiálně.

Tyto dvě řasy by neměli v žádné domácnosti chybět. Opět zde upozorňuji na to, kde kupujete. Zjišťujte si kvalitu, chtějte certifikace. Ptejte se a pátrejte. 

JEČMEN – zelený a mladý

Ječmen je elixír plný života. Obsahuje vitamíny skupiny B – např. B1,B2,B3, B6, minerály – vápník (základní stavební kamen kostí a zubů) , hořčík (pomáhá v boji proti stresu), železo, draslík, aminokyseliny a spousty antioxidantů.

Já jej piji každý den nalačno. Pro mě je ječmen superpotravinou. Navrací organizmu zásadité prostředí a odstraňuje překyselení. A to chceme přeci všichni! Proto bychom měli dělat vše proto, aby byl náš imunitní systém odolný a připraven chránit náš organizmus.

4.TIP

Doplňujte potřebné vitamíny – my se podíváme pod pokličku vitamínu D3

Přírodní doplňky stravy jsou v dnešní „toxické době“ velmi důležitými pomocníky pro získání vitality a zdravého života.

Vitamin D

Vitamíny by měly být důležitou součástí nejen naší stravy, ale i základním kamenem v prevenci proti nemoci – např. chřipce či výše zmíněnému koronaviru .

Důležité je zajistit tělu jejich přísun pravidelně!

Nedostatek vitamínu D3 je mimo jiné jedním z důvodů, proč v zimě či na jaře onemocníte chřipkou nebo jinými respiračními chorobami. Vitamín D3 je nesmírně důležitý v rámci prevence proti různým onemocněním a je nezbytný pro zdravé stárnutí.

Právě v období chřipkových epidemií, kdy se spotřebují zásoby vytvořené v létě díky slunečnímu záření, bývá hladina vitamínu D3 nejnižší. Nové poznatky ukazují, že jeho nedostatek může mít i vážné důsledky! Nejčastějším negativním účinkem je absorpce vápníku.

Nízká hladina vitamínu D3 v těle znamená, že naše tělo nemůže produkovat hormon nazývaný kalcitriol, který je odpovědný za absorpci vápníku. Snížená absorpce vápníku následně vede ke zvýšenému riziku osteoporózy

RIZIKA NEDOSTATKU VITAMÍNU D3:

Únava, nedostatek energie, bolest svalů, suchá kůže, pocit sucha v ústech, nervozita.

Až se budete rozhodovat, jaký vybrat vitamín D3, čtěte složení a nekupujte neuváženě výrobky, na které narazíte v lékárně. I já jsem si prošla kdysi touto volbou a dopovat své tělo spousty zbytečnými chemikáliemi, které nepotřebuje je na uvážení. Sdílím zde odkaz na stránky, kde kupuji vitamín D3 já, který kupuji já a jsme s ním v rodině spokojeni. K dnešnímu dni mají 11 kusů na skladě :-). 

Nejlepší, co můžete udělat na čerpání vitamínu D3 je odjet v zimním období načerpat tento vitamín ze sluníčka. Vyjeďte přes zimu a nechte působit slunce na Vaše tělo, uvidíte, jaké zázraky se budou dít :-).

5.TIP

Stres a psychika

Trocha teorie na začátek

Mnohé zdravotní problémy – ať už vážné nebo dlouhodobé, můžou mít svoji příčinu ve stresu. Když nás něco bolí nebo na nás jak se říká „něco leze“, neoplýváte zrovna nejlepší náladou. Naše duše si volá o pomoc prostřednictvím těla.

 

Odborníci tvrdí, že v takových případech se vlastně naše tělo snaží psychiku chránit tím, že upozorňuje tělesnými příznaky, že bychom měli zvolnit, vynechat některé věci a naordinovat si tzv. odpočinek.

Pokud taková varování nerespektujete, náš zdravotní stav se začne zhoršovat a může vyústit až v chronickou podobu.

Mnozí z nás si vlastně stres z okolí ani pořádně neuvědomují nebo si jej odmítají připustit. Podléháte pocitu, že si nemůžete dovolit zvolnit, nechodit do práce, do školy. Přeceňujete svoje síly s tím, že to prostě musíte zvládnout.

Nejčastěji se jedná o nedostatek spánku, odpočinku, nemožnost nastolit harmoničtější vztahy se svým okolím. Neumíte si dopřát prostor pro příjemné chvíle relaxace a oddechu.

Psychosomatické příčiny se stávají důvodem k onemocnění. 

Jak začlenit tento tip do Tvého života? 

Zkuste si navrhnout JEDEN svůj den, kdy se budete USMÍVAT na všechny lidi kolem. Je jedno, jestli Vás naštvou, nebo udělají něco, co Vám v tu chvíli bude proti „srsti“.

Buďte lepší, Vesmír to vidí :-). 

 

Pokud jste dočetli až sem, máte velký krok přečtení článku za sebou. Nyní je důležité zařadit vstřebané informace do PRAXE. Bez toho to nepůjde. Vyberte si alespoň dvě věci, které Vám pomohou.

JEN TAK NASADÍTE KORONAVIRU KORUNU.

 

Mějte se rádi a věřte ve svou vlastní imunitu!

Hodně zdraví Vám přeje

Gabriela 

Pokud chcete více informací, jak na zdravou imunitu, sledujte mi na IG či FB stránce Cesta ke zdraví, kde sdílím své osvědčené tipy a rady, které fungují.

 

Pokud chcete více informací o koronaviru, zde jsou odkazy na aktuální situaci, ale nestresujte se zbytečně, vzpomeňte si na závěrečnou radu č. 5 :-). 

Stránky Ministerstva zdravotnictví  

Webové stránky světové zdravotnické organizace                                                                                                       

"Inspiruji a pomáhám lidem oprostit se od zaběhlých stravovacích návyků v jejich životech skrze změnu stravování." "Ukazuji cestu za lepším, zdravým životem plným energie a pozitivních myšlenek!" Můj příběh si přečtěte zde >>

eBook zdarma

5 kroků ke zdraví bez léků a lékaře aneb jak předejít své nemoci

Komentáře
  • Chcete zvýšit svoji energii a vědět, jaký mixér je nevhodnější pro Smoothie? Čtěte eBook zdarma:
  • Chcete být zdraví i bez chemických léků a najít příčinu Vaši nemoci? Čtěte eBook zdarma:
  • E-book zdarma
  • Buď IN! Smoothie
  • Nejnovější články
  • Kategorie
  • Potkáme se na Instagramu:
  • Potkáme se na Facebooku:
  • Potkáme se na Youtube: